Φυσική Αγωγή Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού

Φυσική Αγωγή Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού: Οι μαθητές επιδιώκεται: ­Να αναπτύξουν κοινωνικές και ψυχικές αρετές όπως: συνεργασία, ομαδικό πνεύμα, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπομονή, επιμονή και θάρρος.

Να βελτιώσουν τις αντιληπτικές τους ικανότητες: την κιναισθητική, την οπτική, την ακουστική αντίληψη, την αντίληψη μέσω της αφής, τις ικανότητες συντονισμού. Στο βιβλίο του μαθητή στην πρώτη ενότητα ένας Έλληνας Ολυμπιονίκης οδηγεί τα παιδιά σε ένα ταξίδι μέσα στο χώρο και το χρόνο από την Μινωική εποχή μέχρι σήμερα με σκοπό να κατανοήσουν ότι η ιστορία του αθλητισμού στην Ελλάδα έχει άμεση σχέση με την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας μας.

Γίνεται επίσης προσπάθεια εξοικείωσης με βασικές έννοιες σχετικές με τις αθλοπαιδιές και τα αγωνίσματα του στίβου δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην μπάλα η οποία κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιχνίδι του παιδιού ανεξαρτήτου ηλικίας.

Φυσική Αγωγή Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού

Φυσική ΑγωγήΦυσική Αγωγή Γ΄ & Δ΄ ΔημοτικούΦυσική Αγωγή Γ΄ ΔημοτικούΦυσική Αγωγή Δ΄ Δημοτικού