Γεωλογία – Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου Λύσεις

Γεωλογία – Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου Λύσεις: Το βιβλίο αυτό αποτελεί βοήθημα του μαθήματος Γεωλογία – Γεωγραφία της Β΄ Γυμνασίου. Παρουσιάζει με αναλυτικό τρόπο τις απαντήσεις σε ερωτήσεις και ασκήσεις του Σχολικού Βιβλίου

Στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου το μάθημα της Γεωλογίας – Γεωγραφίας επικεντρώνεται στην μελέτη της Ευρώπης και της Ελλάδας, ενώ η ύλη αναπτύσσεται σε τέσσερις μεγάλες διδακτικές ενότητες. Η Ευρώπη είναι ένας χώρος στον οποίο η αλληλεπίδραση φυσικού περιβάλλοντος και ανθρώπου είναι πολύ έντονη και χαρακτηριστική. Η ήπειρος αυτή αποτελεί πλέον το ευρύτερο περιβάλλον των Ελλήνων μαθητών, οι οποίοι θα πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά τα ιδιαίτερα ανθρωπογεωγραφικά χαρακτηριστικά της. Οι προβλεπόμενες διδακτικές ενότητες είναι οι ακόλουθες: Οι χάρτες: Περιλαμβάνει την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων στη μελέτη της Ευρώπης, τη διερεύνηση της σχετικής θέσης τόπων, τη διαίρεση των χαρτών και την εφαρμογή τους στη μελέτη και λύση υποθετικών προβλημάτων (για παράδειγμα στον προγραμματισμό έργων).

Το φυσικό περιβάλλον της Ευρώπης: Αναπτύσσεται με την ίδια λογική που περιγράφηκε στην προηγούμενη τάξη του Γυμνασίου και περιλαμβάνει τη μελέτη χαρακτηριστικών, κατά περίπτωση, χωρών. Οι κάτοικοι της Ευρώπης: Εξετάζει τον πληθυσμό της Ευρώπης, την εξέλιξή του στο χρόνο, τη γεωγραφική κατανομή του, την πολιτική διαίρεση της ηπείρου, τις μεγάλες πόλεις και τη γεωγραφική κατανομή τους, όπως επίσης και τη γεωγραφική κατανομή γλωσσών και θρησκειών. Όπου κρίνεται αναγκαίο, το μάθημα καταλήγει στην εξέταση του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού στον ελληνικό χώρο (για παράδειγμα, πληθυσμός, πόλεις και διοικητική διαίρεση της Ελλάδας).

Η ενότητα κλείνει με τη μελέτη των βαλκανικών χωρών, οι οποίες αποτελούν τον άμεσο περιβάλλοντα χώρο της Ελλάδας. Οι οικονομικές δραστηριότητες των Ευρωπαίων: Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει περιορισμένες σε ποικιλία και έκταση πληροφορίες για την ανάπτυξη των διαφόρων τομέων της παραγωγής στον ευρωπαϊκό χώρο. Το κέντρο βάρους της ενότητας δε βρίσκεται στην απαρίθμηση προϊόντων και ποσοτήτων, αλλά στους παράγοντες, οι οποίοι καθορίζουν την ανάπτυξη των διαφόρων οικονομικών δραστηριοτήτων. Στο Δημοτικό σχολείο οι μαθητές γνώρισαν τη μορφή της επιφάνειας της Γης και τη διαίρεσή της σε χώρες, μελετώντας τον κόσμο σε ολοένα ευρύτερες περιφέρειες από το τοπικό προς το παγκόσμιο. Έμαθαν επίσης να καταγράφουν δεδομένα και να τα απεικονίζουν με κατάλληλα σύμβολα. Στο Γυμνάσιο αυτές οι γνώσεις και δεξιότητες θα πρέπει να συμπληρωθούν και να επεκταθούν.

Γεωλογία – Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου Λύσεις

Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΒΟΗΘΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΓεωγραφίαΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΛΥΣΕΙΣΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΣΕΙΣΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝΓεωλογία – ΓεωγραφίαΓεωλογία – Γεωγραφία Β΄ ΓυμνασίουΓεωλογία – Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου ΛύσειςΛΥΣΑΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΛΥΣΑΡΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΛΥΣΕΙΣΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ